IN STORES - Pink Lover (PU)

Full size kit (300dpi) - 62 png's elements - 2 cookies (©Medi) - 12 papers (3600X3600, jpg)
Elements not all shown on the preview - Personal use only (PU)

This kit includes everything you need to make a beautiful QP, tag or a personal creation !
You will find lot of gorgeous roses, yummy cupcakes and treats of all kind, cute teddy bears, a great
choices of all kind of hearts, bows, frames, paper clips and buttons, lovely cupids, butterfly and
ladybug, candle, a hotair ballon, lipstick, a heart box, heart lights string, tag, a flying piano, gorgeous
curtains and swag, heart lock and key, and off course, 2 wonderful cookies made by Medi.


On sale in one of my stores or on my Membership Site
En vente dans l'une de mes boutiques ou sur mon site pour Membres

1 Comentarios

  1. je passe te souhaitée une bonne fin de journée zaza et je te souhaitée une bonne année 2012 et sur tour une bonne santés je ne suis pas toujours la mais pas loin du cœur
    et te dire que je suis mami elle et jusqu’à coter de moi j'adore pouponner a nouveau je te laisse passe une bonne fin de journée avec toute mes amitiés cloee
    http://cloee.eklablog.com/

    ReplyDelete