Super Sale at Butterfly Blush !

To celebrate the new year, "Butterfly Blush" store will have a huge sale
January 1st with prices starting as low as .75 cents.

For my part, ALL OF MY PRODUCTS will be offered at .75 cents, including my kits.

Don't miss this event !


Pour souligner la nouvelle année, la boutique "Butterfly Blush" sera en promotion
le 1 janvier avec des prix aussi bas que .75 cents.

Pour ma part, TOUS MES PRODUITS seront offert à 0.75 cents, incluant mes ensembles.

Ne manquez pas cet évènement !

3 Comentarios

  1. Just wanted to say thank you for all the cu goodies of 2010. Hope you have a wonderful 2011
    Sarah

    ReplyDelete
  2. hello ma zaza.
    j espère que tu vas bien,car comme je n ai plus de tes nouvelles,ca me tracasse quand même ...
    je te souhaite une très bonne journée et je te fait des gros bisous ma zaza..

    ReplyDelete
  3. HI ZAZA. I love your new site!!!! Thanks for sharing... & I didnt realize you sold at Butterfly Blush. Cool!!! I hope to keep up better on the CU list.

    ReplyDelete