Freebie - Colorful Flowers (CU4CU)

Hello everyone,

A new design for spring and summer appeared on my blog.
I'm pretty proud of the result because everything is very visible and clear.
I also made ​​a small change to the presentation of my products.

Today I offer two freebies: pretty flowers and beautiful papers.
You will also find several new products that were added to my 2 stores.

I wish you a wonderful weekend !

------------------------------------------------------

Bonjour à tous,

Un nouveau décor pour le printemps et l'été à fait son apparition sur mon blog.
Je suis assez fière du résultat car tout est très visible et clair.
De plus, j'ai apporté un petit changement à la présentation de mes produits.

Aujourd'hui je vous offre 2 freebies: de jolies fleurs et de beaux papiers.
Vous trouverez aussi plusieurs nouveaux produits qui ont été ajoutés à mes 2 boutiques.

Je vous souhaite une très belle fin de semaine !

5 Comentarios

  1. Merci beaucoup

    ReplyDelete
  2. Thankyou so much for sharing, best wishes, Sylvia (aka Broody Hen) xx

    ReplyDelete
  3. Merci Beaucoup!
    These Flowers are lovely the colours are so subtle and Beautiful, Thanks!

    ReplyDelete
  4. Hello and Thank you for these lovely flowers...

    ReplyDelete
  5. Super! Thank you for sharing!

    ReplyDelete